wtorek, 29 maja 2012

Małe sprostowanie...

Zapomniałam wcześniej zmienić na możliwość komentowania bloga http://tonewodchlaniciemnosciwglebimnie.blogspot.com/ wszystkim a kapnęłam się dopiero dziś :D Dlatego na blogu już komentować noty może każdy. Nie wiem kiedy będzie nowa nota na twincescie ponieważ obecnie zajmuję się zaliczeniami na uczelni. Szybciej wrzucę coś na Laviego ponieważ mam to napisane na kompie i tylko wystarczy zrobić kopiuj wklej. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam za małe niedopatrzenie :) :)

8 komentarzy:

  1. Daj mi Laviegoooo, daj, daj, daj *-* Powodzenia na zaliczeniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie są dwie noty. Może dziś wrzucę trzecią :-D

      Usuń
  2. A ja tam czekam na nowy odcinek twincesta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy coś nowego będzie? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś wrzucę coś na Laviego. Oczywiście tu też niebawem pojawi się nota, ale tak jak mówiłam. Mam zaliczenia i obronę w tym roku dlatego aby coś naskrobać na Twinceście potrzebuję sporej ilości czasu bo nie chcę wam wrzucać jakiegoś gniota :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok *-* A mogę wiedzieć kiedy dokładnie masz te zaliczenia? Żebym cię nie gnębiła wtedy xD
    W takim razie pozdrawiam i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się zaczęły. Ale dziś dam radę tak o 22 wrzucić nowy odcinek na Laviego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, ale jednak nie dam rady dziś... Wypadły mi ważne rzeczy. Ale jutro jak tylko wrócę z uczelni na pewno wrzucę notę. Jeszcze raz przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń