niedziela, 7 października 2012

Myśli...

No więc tak. Serio to co pisałam w poprzednim poście chodzi mi po głowie... jednak ta ilość komentarzy i wszystkie proszące abym pisała dalej sprawiły, że podbudowało mnie to na duchu. Oczywiście za tym idzie to, że postanowiłam Was posłuchać i jednak będę kontynuowała pisanie tego bloga. Pewnie chcecie wiedzieć kiedy pojawi się nowa nota, skoro podjęłam taką decyzję. Otóż.. nie wiem. Być może wrzucę ją jeszcze dziś.
JEŚLI CHCECIE COŚ WIEDZIEĆ ODZYWAJCIE SIĘ NA MOJE GG: 37343303

Pozdrawiam Was :*

5 komentarzy:

  1. Byłoby wspaniale, gdybyś wrzuciła dzisiaj kolejny rozdział. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, och. : D Już nie mogę się doczekać nowej notki. Pisz szybko!

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK!!! Dzięki... Już nie moge się doczekać nowej notki <3
    Mam nadzieje że wrzucisz ja jeszcze dzisiaj :D
    ~~WENY ŻYCZĘ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. WEEEEEEE! <3333
    Czekam. :3

    OdpowiedzUsuń