czwartek, 12 czerwca 2014

KOCHANI!

Po 15 maja zacznę dodawać tutaj na nowo noty. Wiem, że jestem okropna i zaniedbuje strasznie opowiadania, ale ostatnio naprawdę się wypalam... Czemu? To jest dobre pytanie... Jakoś nie mogę skupiać się na tym i... nie wiem. Jednak od 15 ostro się za siebie biorę.

Mam też do Was prośbę. Jeśli nie było by to problemem, to jakbyście mogli wejść  na  http://blogittness.blogspot.com/2014/06/czas-mierzenia.html i dodać Wasze opinie byłabym naprawdę wdzięczna :)
Pamiętam o Was tylko dajcie mi czasu :*

5 komentarzy:

  1. Po 15 maja? To nie wróży dobrze xD Mamy rok czekać..? Oj, Neri, Neri...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej niedawno trafiłam na to opowiadanie, jest fantastyczne. Mam nadzieje że o nim nie zapomnisz i wrócisz by je dokończyć. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej juz od roku obserwuje tego bloga, nareszcie dzisiaj nadszedł 15 mam nadzieje, ze dotrzymasz obietnicy i zaczną pojawiać się nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu dalej nic?:-( Trochę smutno :'(

    OdpowiedzUsuń